یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۴۷:۳۶

سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی دولتی در بندرامیرآباد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی روز سه شنبه در آئین افتتاح پروژه های زیرساختی بندرآمیرباد مازندران با حضور رئیس جمهوری افزود: در دولت تدبیر و امید میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور حدود ۲ برابر سرمایه گذاری دولتی رشد کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی  سازمان بنادر و دریانوردی، محمد سعیدنژاد میزان سرمایه گذاری دولتی در بنادر کشور را در دولت تدبیر و امید ۲۷ هزار میلیارد ریال اعلام کردو گفت که حدود پنج هزار میلیارد ریال از این سرمایه گذاری در بندر امیرآباد جذب شده است. وی  با اشاره به اینکه  ۷۸۶ طرح در بنادر ایران با اعتباری افزون بر ۷۵ هزار میلیارد ریال در دست اجرا می باشد افزود در دولت تدبیر و امید گردشگری دریایی نیز در بنادر  در مقایسه با گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

معاون وزیرراه وشهرسازی ظرفیت جا به جایی مسافر و گردشگری دریایی موجود در بنادر را ۲۰ میلیون نفر در سال عنوان و اظهار داشت جهت تسهیل در این جا به جایی هشت هزار و ۲۰۰ صندلی تجهیز شد. محمد سعیدنژاد با بیان اینکه میزان جا به جایی کالا از بنادر کشور در مقایسه با گذشته از رشد ۵۳ درصدی برخوردار بوده است یادآور شد در دولت یازدهم ترانزیت کالای غیز نفتی از ۱,۳میلیون تن به ۴,۶ میلیون تن افزایش پیدا کرد.



  کد خبر : 3470
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :